piątek, 16 stycznia 2015

Pomysł na ozdobienie pokoju

 Dzisiaj pokażę Wam, że nie trzeba wydać dużo pieniędzy, by mieć w ciekawy sposób ozdobione ściany pokoju. Wystarczy zwykły marker (w wersji podstawowej) lub naklejki, flamastry, plakaty itd. (jeśli chcecie czegoś więcej).
 Pokażę to na podstawie moich własnych ścian. Przerobienie ich trwało miesiącami, dodawałam różne elementy co jakiś czas. Musiałam mieć wenę, żeby dodać coś nowego.
 Zaczęło się od narysowania ołówkiem postaci z "Pory na przygodę". Później poprawiłam to markerem i zaczęłam kolorować (jednak nadal tego nie skończyłam). Kolorowałam je markerami i starymi lakierami do paznokci.
 Tak to wygląda:


Na tej samej ścianie mam też starą mapę Polski:

Na ścianie po drugiej stronie ponaklejałam  różne zdjęcia z gazet i magazynów:


Ten piękny zegar kupiłam ponad rok temu w Jysku. Kosztował tylko 20 zł.


Kawałek dalej:

 Tego Daleka narysowałam dzisiaj, żeby zakryć buźkę Nirvany, która mi nie wyszła. Jest jeszcze niekompletny (marker zaczął mi się wypisywać).
 Kiedyś dałam tę ramkę razem z kilkoma obrazkami mojemu chłopakowi w prezencie:

Dalej, na tej samej ścianie, jest kącik ze zdjęciami świnek morskich, mnie w przedszkolu (w ramce po lewej) i mojej mamy w bardzo młodym wieku (w ramce po prawej). A na zdjęciach na dole jestem ja z tatą (po prawej) i mamą (po lewej):


  Na koniec zostawiłam moje drzwi. Pierwsze zdjęcie to drzwi z wewnątrz, a drugie z zewnątrz:

Mam też na ścianie taki obrazek z ,,Pory na przygodę", ale nie mogłam zrobić zdjęcia, bo jest obecnie zasłonięty przez szafę, daję więc obrazek oryginalny (na podstawie którego rysowałam):
 A czy wy lubicie sami ozdabiać swoje ściany? Piszcie w komentarzach, możecie też wysyłać swoje zdjęcia na mój adres mailowy (kajarek94.94@o2.pl), może którymś się zainspiruję i zrobię coś nowego u siebie.

1 komentarz:

  1. Poza kilkoma fajnymi elementami, jak dla mnie oszpeciłaś ścianę

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze będą usuwane.