sobota, 10 stycznia 2015

Na fazie- cz.1

"Na fazie" to nowa seria na moim blogu! Będą to zdjęcia, wiersze i inne różne rzeczy, stworzone na fazie :)

Pewnego razu, gdy byłam pijana, wpadł mi do głowy pomysł, żeby stworzyć bloga tylko o tym, ale stwierdziłam później, że to byłoby za nudne. Może jednak istnieć jako jedna z wielu serii.

 Wczoraj wieczorem degustowałam szampana (połowę) i 1 piwo. Szampan był (o dziwo) bardzo pyszny. Piwo nawet też, tylko druga połowa była ohydna.
 Nie mam odpowiedniego kieliszka do szampana, piłam więc w takim:
 Jak juź pisałam, szampan był naprawdę pyszny, dlatego szybko poszedł. Jako pierwsze stworzyłam takie oto dzieło:
 Długo nie miałam odpowiedniej weny na napisanie wiersza. Szczerze mówiąc, nie pamiętam go (ani o czym jest), zaraz się dowiem :) Oto on:

Wcześnie nad ranem
Jestem pijana
Bez kitu
Czarny i biały
Trąci chujem
Piłeś od niedzieli
Lubisz pić o poranku

Miałeś rację o jabolach
Pyszne są, mają powody
by cię lubić, by cię kochać
Późno odeszły ci wody.

Nie masz racji, lubisz koty
chyba ten wiersz nie ma sensu
robisz wszystko dla pieniędzy
nie ma bata, to jest koniec.
 Chyba pisałam po prostu to, co mi przyszło do głowy :) Niestety nic więcej nie stworzyłam. Możecie przysyłać mi swoje własne dzieła stworzone na fazie, na e-mail: kajarek94.94@o2.pl. Będę je publikować na końcu takich wpisów. Pierwszeństwo ma jednak Rodzyn, bo już dawno napisał mi, że może mi coś takiego wysłać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obraźliwe komentarze będą usuwane.