wtorek, 17 lutego 2015

Jak wybrać film do obejrzenia

 Witajcie, to mój pierwszy wpis napisany kilka dni wcześniej (a dokładnie w niedzielę). Zbyt częste dodawanie postów jest chyba tak samo złym pomysłem jak zbyt rzadkie ich dodawanie.

 Chciałabym podzielić się z Wami moim sposobem na wybieranie filmów. Dzięki tej dziwnej metodzie poznałam wiele ciekawych filmów, których raczej normalnie bym nie obejrzała.

Zdjęcie przewspaniałej Rose Tyler, dla uatrakcyjnienia :D

 Polega ona na tym, że wchodzę na stronę Filmweb (nie, to nie jest żadna kryptoreklama, po prostu bardzo lubię tę stronę) i w zakładce 'filmy' klikam w 'ranking top500'.

 Następnie, tam gdzie są 'filmy wg gatunków wchodzę w pierwszy gatunek i oglądam film, który jest na pierwszym miejscu (chyba, że już go oglądałam, to przechodzę dalej) i tak po kolei oglądam gatunkami.

Swoją drogą- czemu ,,Forrest Gump" spadł aż na 5 miejsce? o.O








 Dzięki tej metodzie można poznać i być może polubić filmy, których by się nie obejrzało i z różnych gatunków filmowych.

  Kiedyś wybieranie filmów u mnie i mojego chłopaka wyglądało tak, że próbowaliśmy razem szukać ciekawych filmów w Internecie i to trwało niekiedy bardzo długo i nie mogliśmy dojść do porozumienia. Teraz jest tak, że raz oglądamy mój film z 'Filmweba' a raz jakiś jego wybrany- najczęściej filmy o superbohaterach (przebrnęłam przez te wszystkie Supermany, Kapitana Amerykę itd. :D).

Odbiegając zupełnie od tematu- ostatnio założyłam swój własny słoik szęścia, do którego codziennie wrzucam karteczkę, na której zapisuję co mi się najlepszego tego dnia przydarzyło. Nic oryginalnego, ale myślę, że to bardzo dobry pomysł, bo człowiek codziennie wieczorem musi się zastanowić nad dobrymi rzeczami z całego dnia i w końcu skupia się tylko na dobrych rzeczach, a ile musi być radości przy czytaniu:) Ja mój słoik szęścia stworzyłam dopiero 31 stycznia, bo niby dlaczego to musi być od sylwestra?

Wybaczcie jakość, zdjęcia są robione komórką


Oczywiście błąd w słowie 'szczęścia' na słoiku był niezamierzony, skapnęłam się na drugi dzień od zrobienia :)

Chciałabym również podzielić się z Wami moimi udanymi zakupami. Wreszcie kupiłam sobie kalendarz na 2015 r. Okładka mi się średnio podoba, ale środek jest wspaniały! I kosztował tylko 4,99 zł (przeceniony z 20 zł).


 Jak widać, na razie mam tylko jeden pomysł na książkę, którą chcę przeczytać. Możecie mi coś polecić w komentarzach (mile widziany opis). Ostatnio czytam tylko ,,Sagę o Ludziach Lodu" i ,,Harry'ego Pottera" po angielsku, a nie chcę się ograniczać do dwóch książek/serii.


Do każdego tygodnia jest cytat, bardzo mi się to podoba.
 I na koniec- mój drugi zakup: odżywka do paznokci 'Diamond hard' z Wibo (6,99 zł). Bardzo mi się podoba- szybko schnie i ładnie wygląda na paznokciach.


I to by było na tyle :) Zapowiadam, że kolejny post będzie o moim niezawodnym sposobie na naukę- to będzie coś innego, coś co sama wymyśliłam w liceum i dzięki czemu łatwo zdaję wszystkie egzaminy. A tak na marginesie, wczoraj zdałam sesję, czyli mam już za sobą 3 semestry studiów :)

28 komentarzy:

  1. próbowałam przeczytać 50 twarzy greya, ale wymiękłam po drugim rozdziale. Nie warto. Książka jest pisana jak denne opowiadania w internecie. Co drugie zdanie powtórzenia, reakcje bohaterów sprowadzając się do 'oh!', co dwie strony 'moja wewnętrzna bogini tańczy i rozpada się na miliony kawałków'. Na prawdę nie marnuj czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nigdy mnie nie interesowała ta książka ani film, chciałam tylko zobaczyć o co to wielkie halo :) Ale może posłucham Twojej rady :)

      Usuń
  2. No nie wiem czy częste dodawanie postów to zły pomysł, ja osobiście nie piszę notek często, ale staram się robić to raz w tygodniu, chociaż wiemy jak jest, to szkoła, a to jakiś wyjazd, ale teraz np mam ferie i stwierdziłam, że pisanie postów przez pierwszy tydzień ferii codziennie to może być spoko ^^ Ogólnie to fajny blog, podoba mi się. Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.niekontrolowanee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wg mnie najlepiej dodawać posty co 2 czy 3 dni, ale wiadomo, że jak się uczysz to trudno by Ci było dawać tak często i posty byłyby robione 'na odwal się'.
      Ostatni post zamieściłam 14 lutego i następnego dnia jakoś tak wpadł mi do głowy pomysł na ten wpis i go już wtedy napisałam, ale wolałam poczekać z publikacją te 2 dni :)

      Usuń
    2. No tak, dobrze jest zrobić chwilę przerwy między postami ^^

      Usuń
  3. Dzięki. Nigdy nie mogłam wybraćfilmu. Geatuluje zdanej sesji.
    kingas1blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bez Filmweb ani rusz. Polecam też kanał na YouTube "Sfilmowani". Dawid i Jacek dają radę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam konto na Filmwebie :-) i bardzo często korzystam :-) lubię...:-) buzka

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zrobiłam podobny słoik ale inaczej go nazwałam i tak samo wybieram czy szukam filmów haha :3
    Pozdrawiam :)
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetny pomysł z tym słoikiem! Zrobię sobie taki ;) Pozdrawiam cieplutko!

    Bardzo proszę o poklikanie w linki. To dla mnie bardzo ważne! http://wiktooria-blog.blogspot.com/2015/02/appreciatechoies.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna ta metoda z wyborem filmu. U nas też się schodzi z tym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. swietny blog :) ! zapraszam do siebie http://wierze-w-cieplo-dni.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  10. Filmweb to dość przydatna stronka, same z niej korzystamy, żeby zobaczyć recenzje filmów i opinie innych ludzi. Szkoda tylko, że nie można tam nic obejrzeć online. Co prawda "50 twarzy Graya" jeszcze nie czytałyśmy, ale wybieramy się do kina w sobotę i choć nie jesteśmy fankami to z powodu całego tego szumu wokół produkcji, zdecydowałyśmy, że musimy koniecznie to zobaczyć ;)
    http://gangetpolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny jest ten Słoik Szczęścia :3 Ładne masz pismo :D
    Dobry sposób na szukanie filmów, a ponieważ dawno nic nie oglądałem to skorzystam! Przy okazji mogę ci polecić "Bogowie" jeżeli nie widziałaś - bardzo mi się spodobał :)
    ~Dark Cloud :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D
      Nie widziałam właśnie, muszę obejrzeć :)

      Usuń
  12. Ja (prawie) zawsze oglądam horrory, które po prostu uwielbiam. To i komedie są najlepszymi gatunkami filmów. Wolę korzystać z rankingu 'top 100' według danej kategorii i naprawdę nie polecam oglądania od tyłu.
    Ciekawy pomysł z tym słoikiem. U mnie by było z tym trudno.
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam na początku o oglądaniu od tyłu, ale stwierdziłam, że w ten sposób nigdy nie dojdę do początku :)

      Usuń
  13. Ja nie korzystam z tej strony, lecz z kinoman.tv (polecam). Czekam na kolejny post, bo jego temat zdecydowanie przypadł mi do gustu. Jeśli nowy post się ukaże, proszę Cię o to, abyś mnie poinformowała w komentarzu na moim blogu. Czekam niecierpliwie! :))
    Pozdrawiam serdecznie, Alicja z
    OKIEM-BARWNEJ-POETKI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna metoda , ja zawsze mam problem z wybraniem filmu :)

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo przydatny post ;)) Na pewno skorzystam, zwłaszcza że ostatnio skończyła mi się lista filmów do obejrzenia ;D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. kreatywnie ! ♥
    mogłabyś poklikać u mnie w ostatnim poście? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę fajny blog, przyjemnie się go czyta i fajnie wszystko opisane.. :)

    Obserwuję i zapraszam również do siebie http://jakasilatakiezycie.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdzie dorwałaś kalendarz? Tak samo jak Ty szukam ciekawych filmów do obejrzenia. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jakiejś księgarni w Galerii Dominikańskiej, chyba Świat Książki :)

      Usuń

Obraźliwe komentarze będą usuwane.