środa, 6 maja 2015

Propozycje filmowe #1

 Ostatnio trochę się u mnie działo. Byłam w kinie na dokumencie ,,Kurt Cobain: Montage of Heck". Był wspaniały, o wiele lepszy niż się spodziewałam. Było tam wszystko- członkowie rodziny i przyjaciele Kurta mówiący o nim, genialnie zrobiona animacja o jego młodości, animowane teksty piosenek, teledyski, prywatne nagrania (były cycki Courtney!). Naprawdę bardzo polecam! Nie puszczają go już w kinach, ale być może niedługo będzie można kupić DVD, nie mam pojęcia jak go obejrzeć, a bardzo chcę go pokazać Marianowi.

Kiedy nie chodzę do kina, bardzo często oglądam filmy w domu, uznałam więc, że mogę co nieco polecić, z różnych kategorii. Czasami będą to filmy genialne, a czasami głupie, które przyjemnie się ogląda.

1. 'Głupia ' komedia: ,,Paul" (2011)
1 godz. 44 min.

Dwóch komiksowych maniaków spotyka kosmitę podczas podróży po USA. Postanawiają mu pomóc w dotarciu do statku i powrocie na ojczystą planetę. W filmie jest cała masa głupich żartów,  nawiązań i smaczków dla fanów sci-fi, fantastyki i komiksów oraz wulgaryzmów.

2. Muzyczny- ,,Whiplash' (2014)
1 godz. 45 min.


 Młody perkusista za wszelką cenę próbuje stać się najlepszym artystą jazzowym. Film ten bardzo przykuwa uwagę, nie mogłam oczu od niego oderwać. Polecam zwłaszcza osobom związanym ze światem muzyki, grającym na instrumentach, a także lubiącym jazz.

3. Melodramat- ,,Koneser" (2013) 
2 godz. 11 min.

 Może kategoria 'melodramat' nie brzmi zbyt kusząco, ale naprawdę polecam ten film. Opowiada o właścicielu domu aukcyjnego, który dostaje zlecenie wyceny dzieł sztuki od bardzo tajemniczej kobiety. Film bardzo piękny wizualnie i tajemniczy. 

4. Kryminał- ,,Świadek oskarżenia" (1957)
1 godz. 56 min.

,,Stary, doświadczony adwokat mimo kłopotów zdrowotnych przyjmuje kolejną sprawę. Nie wie, że ma do czynienia z niezwykle zawiłą intrygą."
Nie przepadam za starymi filmami, a do tego za kryminałami, ale ten film przykuł moją uwagę. Zakończenie mnie powaliło i bardzo zdziwiło.

Polecam każdy z tych filmów bardzo gorąco i liczę na Wasze propozycje w komentarzach.

P.S. Założyłam wczoraj aska, z nudów. Możecie pytać o co chcecie- http://ask.fm/kajarek94.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obraźliwe komentarze będą usuwane.