poniedziałek, 25 stycznia 2016

Zwierzaczkowo- akcesoria dla gryzoni

Uwielbiam tworzyć ładne rzeczy (zwłaszcza pokazy slajdów), jednak nie potrafię zrobić ładnego szablonu na bloga. Do tego potrzeba znajomości kodów, a ja jestem zielona w tym temacie. Na szczęście Patrycja z bloga Panna Patrycja mi w tym pomogła i zrobiła mi przepiękny szablon, za co jeszcze raz dziękuję :)

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać jakie cuda szyje sklep internetowy Zwierzaczkowo. Tworzą rzeczy robione nie dla zysku, lecz z pasji (i nie jest to tylko hasło marketingowe, bo sama się przekonałam, że to prawda). Wszystkie akcesoria szyte są ręcznie, na zamówienie (ale można też dostać gotowe 'od ręki'), a ich ceny są bardzo niskie. Pokażę Wam przykładowe komplety z ich strony fejsbukowej:




Cena: 65 zł,(dwa hamaczki, domek, tunelik i nakładka na piętro)

Cena:20 zł. Bardzo mi się podoba, ale niestety moje świnie są za duże :)


 Z ostatniego kompletu wybrałam sobie kilka elementów i wspólnie z Patrycją (tą, która zrobiła mi szablon) zrobiłyśmy prezent naszym świnkom. Kupiłyśmy po domku i po hamaczku i zapłaciłyśmy po 35 zł (koszt przesyłki to 10 zł).

Misiowi najbardziej spodobał się domek



U Patrycji komplet prezentuje się tak:



Jestem bardzo zadowolona z zakupu, Misie również :) Polecam Zwierzaczkowo nie tylko ze względu na piękne akcesoria i ich niskie ceny, ale również bardzo miły kontakt z klientem oraz to, jak się starają (komplet był pięknie zapakowany i dołączona była spersonalizowana wizytówka z ręcznie narysowaną świnką- takie gesty mnie rozczulają). Mówiąc krótko- bardzo polecam, nie pożałujecie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obraźliwe komentarze będą usuwane.